Túrós-gyümölcsös-zselés vaníliapiskóta


Hozzávalók:
Tészta:
- 5 tojás
- 1 cs vaníliás pudingpor
- 4 ek liszt
- 5 ek cukor
- 3 ek tej
- 3 ek víz
- 1 cs sütőpor
- 1 cs vaníliáscukor
- 1 kk vanília aroma

A cukrot a tojások sárgájával kikeverem, hozzá a vaníliás cukor és az aroma. Kikeverem a tejjel-vízzel, beleszitálom a pudingpor-liszt-sütőpor keveréket.
A tojások fehérjét kemény habbaá verem, óvatosan összeforgatom, és vajazott-lisztezett tepsibe öntöm( az én tepsim 35x24es), kb 180 fokon sütöm, ha nagyon pirosodna fóliával letakarom.

Túrókrém:
50 dkg túrót összekeverek 2-3 ek tejföllel vagy joghurttal, reszelt narancs vagy citromhéjjal, 1 vaníliáscukorral, és édeskével vagy porcukorral ízlés szerint, mi édesen szeretjük.

Ha kisült a piskóta és kihűlt, megkenjük a túróval. Karikázunk banánt, szeletelünk ananászt, narancsot, meggyet vagy cseresznyét, és persze olyan gyümölcsöt amit a család szeret. Vagy sorba rakjuk, mint én vagy vegyesen felváltva a gyümölcsöket.

Egy tasak piros tortazselét elkészítünk a tasakon lévő utasítás szerint. Én csináltam egy 2 és fél deciliternyi málnaszörpöt, és abban oldottam fel a zselé port 1 ek cukorral, de lehet befőtt lével, ananász konzerv lével. Ha felforrt, még 1-2 percig forralom, csak végigi kavargatni kell. Hűlés közben is kavargatjuk, ha kihűlt egyenletesen meglocsoljuk vele a sütit.
Nagyon finom, a család kedvence.

Nincsenek megjegyzések: